הנכם מוזמנים לפנות אלינו בהצעות, הערות והארות בכל הנוגע לפעילות החברה ואנו נעשה את המירב על מנת להשיב בהקדם ובאופן מיטבי.
או ניתן לפנות במייל  pniyot@mei-gat.co.il 


תאגיד המים מי קרית גת בע"מ משרדי קבלת קהל ושירות לקוחות : קניון לב העיר כיכר פז (קומה ב`) קריית-גת

שעות קבלה:

בימים ב` – ד` – ה` בין השעות 08:30-14:30 ובימים א’ ו ג’ גם בין השעות 08:30 – 15:00 , 16:00 – 18:00

משרדי ההנהלה:

רחוב שדרות לכיש 5 קרית גת.טלפון (מרכזיה) : 08-6883468 או בפקס: 08-6815414

לשליחת טפסים לשירות לקוחות, יש לשלוח לפקס – 08-6812550

שירות לקוחות:

לצורכי פניות לבירורים, תשלומים וקבלת שירות המספר הוא: 1-800-563-565 מספר טלפון חינם 24 שעות ביממה

דיווח תקלות: לדיווח על תקלות ביוב ומים זורמים יש לפנות 1-800-563-565

הבחנתם בדליפה במתחם הציבורי דווחו מיידית למוקד 106 – 24 שעות ביממה

 

פניה ליחידת פניות הציבור של רשות המים

אתר האינטרנט של רשות המים: www.water.gov.il

.2 טופס מקוון:

https://forms.gov.il/globalData/GetSequence/getHtmlForm.aspx?formType=contact_us@water.gov.il

.3 פקס: 03-7605702

.4 דואר: יחידת פניות הציבור, רשות המים, המסגר 14 , ת.ד. 20365 , תל אביב יפו, – 6120301

.5 טלפון: 076-5300905